четвер, 22 серпня 2013 р.

Рефлексія за 8 модулем
Система оцінювання допоможе мені, під час реалізації проекту, тим що кожен учень матиме змогу оцінити свої надбання (знання, навички), також мої учні матимуть конкретні форми оцінювання майбутніх продуктів проекту, що дозволить їм впевненіше створювати презентації, публікації, будь-що. Сьогодні, як ніколи, важливим є реалізація людини. Гадаю система оцінювання сприятиме самооцінки кожного мого учня, та навчить їх коригувати свою діяльність (працювати над собою, як особистістю). Вміти оцінити когось складно, оцінити себе - ще складніше. Система оцінювання дасть мені можливість більш чітко спланувати як дії учнів, так і той результат який отримаємо наприкінці. 
Я зрозумів різницю між контрольним списком та формою оцінювання. Контрольний список краще використовувати для самооцінювання, щоб учень міг контролювати правильність виконання дослідження, правильно формував свій блог. Тобто це використовується у процесі для того, щоб учень чогось не забув та зробив все правильно 

Форми оцінювання, на мою думку, варто застосовувати оцінюючи результати дослідження, продуктів, отриманих учнем у процесі роботи над темою.

Немає коментарів:

Дописати коментар