четвер, 22 серпня 2013 р.

                            Рефлексія за 10 модулем

У процесі роботи над цим модулем я зробив для себе висновок, що навчання учнів повинно бути ненав’язливим. Інакше, вчитель повинен спрямовувати роботу учнів і непомітно для них робити коректні підказки.Я намагаюся бути фасилітатором на уроці, але багато чого я ще не знаю, проте хочу навчитися. Думаю, що ті посилання, що нам надав Сергій допоможе у фасилітації на уроці.
Самостійне навчання та групова робота може бути організована завдяки блогам та соціальним мережам. У якості інструмента для підтримки та спрямування навчального процесу я обрав презентацію. Учитель, використовуючи її, зможе керувати навчальним процесом, підштовхувати дітей до реалізації навчального проекту, додаючи по 1-2 слайди кожного нового уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар