У процесі роботи над цим модулем я зробив для себе висновок,
що навчання учнів повинно бути ненав’язливим. Інакше, вчитель повинен спрямовувати
роботу учнів і непомітно для них робити коректні підказки.Я намагаюся бути
фасилітатором на уроці, але багато чого я ще не знаю, проте хочу навчитися.
Думаю, що ті посилання, що нам надав Сергій допоможе у фасилітації на уроці.
Самостійне навчання та групова робота може бути організована завдяки блогам та соціальним мережам. У якості інструмента для підтримки та спрямування навчального процесу я обрав презентацію. Учитель, використовуючи її, зможе керувати навчальним процесом, підштовхувати дітей до реалізації навчального проекту, додаючи по 1-2 слайди кожного нового уроку.
Самостійне навчання та групова робота може бути організована завдяки блогам та соціальним мережам. У якості інструмента для підтримки та спрямування навчального процесу я обрав презентацію. Учитель, використовуючи її, зможе керувати навчальним процесом, підштовхувати дітей до реалізації навчального проекту, додаючи по 1-2 слайди кожного нового уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар