четвер, 22 серпня 2013 р.

Рефлексія за 7 модулем

Створення учнівської роботи допомагло оцінити наскільки складно виконати поставлене завдання, але виконання самому  є невід'ємним процесом власної досконалості та розуміння. Зміна ролей корисна тим, що сам вчитель оцінює і час виконання, і складність питань, і рівень володіння та використання ІКТ. Створюючи завдання стає зрозумілим чи буде досягнута мета, чи чітко поставлені цілі. У процесі виконання робіт, гадаю, учні скоріш за все поглибляться у тему більше ніж я намагався їх зорієнтувати. Безумовно досягти навчальних цілей допоможе вчитель (автор проекту). Яким чином: чітко ставити завдання учням, допомогти спланувати діяльність реалізації проекту (створення продукту), групові та індивідуальні консультації, обговорення. Думаю це допоможе мені у реалізації навчальних проектів.

Немає коментарів:

Дописати коментар