Рефлексія за 7 модулем
Створення учнівської роботи допомагло оцінити наскільки
складно виконати поставлене завдання, але виконання самому є невід'ємним
процесом власної досконалості та розуміння. Зміна ролей корисна тим, що сам
вчитель оцінює і час виконання, і складність питань, і рівень володіння та
використання ІКТ. Створюючи завдання стає зрозумілим чи буде досягнута мета, чи
чітко поставлені цілі. У процесі виконання робіт, гадаю, учні скоріш за все
поглибляться у тему більше ніж я намагався їх зорієнтувати. Безумовно досягти
навчальних цілей допоможе вчитель (автор проекту). Яким чином: чітко ставити
завдання учням, допомогти спланувати діяльність реалізації проекту (створення
продукту), групові та індивідуальні консультації, обговорення. Думаю це
допоможе мені у реалізації навчальних проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар